0625

ännu en gång går jag in och skriver blogg när ja inte riktigt är glad! happy blogg?
 
David, du har varit i mina tankar hela dagen, varför kommer det så plötsligt?
många andra dagar tänker jag på dej som att du vore med oss, jag blir glad över att tänka på det viset,
men de dagar där man inser, när det väl kommer på att det är på riktigt, då är det inte roliga dagar!
 
en sån fin människa som du, när allt var som bäst så försvinner du!
varför blev det så? att så många saker kunde påverkat ditt öde, det är så mycket som har gått snett!
 
vilken fruktansvärd jävla dag! skitdag, varför skulle den komma? varför ska den komma tillbaka?
vi kan lika gärna skippa den dagen, hoppa över en sommardag, mer än gärna för mej!
på söndag är det ett år sedan du gick bort, ett otäckt år! ett år utan dej våran älskade kusin!
 
tankarna bara far runt runt, man kommer aldrig riktigt till en slutdestination.. 
kanske det förblir så, men ja kommer aldrig glömma dej David, det kommer ingen att göra!
jag inbillar mej säkert och ja tror att folk tycker att ja är knäpp men ja känner precis som de beskrev dej
att du är stor där du är, och att du kan styra vissa saker, jag går inte riktigt in på vad men jag känner att du har en fot i det hela, i våra liv, fortsätt med det, då är jag nöjd!
 

Kommentarer
Postat av: Frida axelsson

<3 <3 du är inte knäpp! Dagen kommer vara obeskrivligt jobbig, men spendera den med människor i din närhet som betyder extra mkt så kommer det en morgondag så småningom. Och du vet, att när som helst så är jag enbart ett telefonsamtal bort, om det så är klockan 3 på natten. All kärlek till dej min fina älskade bästa vän!

2012-06-26 @ 22:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0