snabbtsnabbt

allting har gått så otroligt fort.. julstöket gick alldeles för fort, nyår kom lika snabbt som det var över..
våran resa till Egypten var en enda stor längtan tills vi satt på planet påväg hem!
Paulines lillkille kom ut ganska snabbt, jag tyckte inte alls att hon gick med mage länge!
Den stora otäcka hemska dagen, var inte den förra veckan?
även fast det känns så långt borta så känns det så nyss!
att man kan vara så kluven, det känns så konstigt att man inte vet själv hur det känns, för det känns både och!?
resan var otroligt bra ändå, jag tror ja och Johan behövde den sortens resa..
bara ligga och slappa vid poolen, beställa in drinkar och mat när vi ville, bara han och jag!
vi testade på en båtutflykt där johan dök, hela 18 meter ner i korallerna!
han sa att det var det häftigaste han varit med om..
jag kan inte tro någonting annat, det var en som var van dykare med på båten och han sa att det var det näst finaste ställa han hade varit på..
jag snorklade precis utanför båten, jag skulle med gruppen och guiden en gång men hann inte med dom så ja fick panik och simma tillbaka.. men jag såg faktiskt en blå och många svarta fiskar:) hahha!
johan blev uppburen på en kamel också, men eftersom dom hade sagt på den guidade turen att man skulle passa sej för kamelmannen så hoppade johan ner från den innan den hann att ställa sig upp.. d
et ville han ha 500 egyptiska pund för som är lite mer värda än svenska.. haha, säkert!
på nyår så var vi iväg till åbo, på partybåten Galaxy! men det var bara hem och vända för att börja jobba.. apropå jobb, två veckor har jag kvar på jobbet, efter det är jag ett AS.. jag tycker det är jätte jobbigt för jag har alltid velat vara där för moster, varje dag på jobbet skulle jag kunnat vara där, som en stöttarpelare!
men har redan kollat runt lite på salonger, får se om det finns nåt här omkring annars tänker jag mig att någon annan stad kanske lockar! i sommar vill jag ju verkligen bara vara hemma och inte jobba så mycket som ja gjort annars, denna sommar kan man ju inte kalla semester! visst, hade ju 3 veckor men vad gjorde vi?
var på begravning och sörjde!
skitsommar, skitsommar! fy, man har David i tankarna hela tiden..
ja tänker för mig själv att, du är borta men det går inte att förstå.. du är inte borta, vi har missat varandra bara.. fy vilka uttjatade meningar, hur många gånger har jag inte använt som orden? men i mitt huvud svävar just dom tankarna runt precis hela tiden.. varför togs du bort från oss? vad är meningen med det? vi vill ha tillbaka dig, vi vill krama om dej, vi vill bara prata med dej, eller bara vara där! Vilket öde..
helgen ser fullspeckad ut, ikväll är det bastu så man får en fräsch hud! imorgon är det att packa väskan för en resa till Boda Borg med våra underbara barn.. på kvällen är det dags för lite kalas sen är det redan söndag:) bäst att passa på att göra allt när man har lite tid över! är det någon som vet några tillskott så man blir på bra humör? känns som att jag utstrålar tråkigheter precis hela tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0