himlens finaste stjärna

var nere och pratade med dig idag, är ju inte van med det här..
men hoppas du hör mig, jag vill att du ska höra mig!
din plats är verkligen jätte fin, du är värd varje liten fin detalj!
det kan vara ganska skönt att skriva av sig i ord vad man tänker och känner,
men som idag kommer det inget vettigt.. jag vill skriva hur mycke som helst,
helst en dikt med slutmening att jag saknar dig david och kommer aldrig riktigt att förstå att vi aldrig mer kommer att få träffa dig, känna din lukt, kunna dela med mig mina sysslor jag gjort hemma så ja känner mig stolt, att man aldrig får höra att :det där fixar ja, va gör du imorgon?.. eller få ett mess :gör du, golf i em?
det är sorgligt det är ledsamt..
jag tänker bara på att varje dag utan dig är ett elände, men varje dag är en dag närmare dig,
jag hoppas verkligen att få träffa dig igen, en dag!
nu är det slut på denna vecka, godnatt min ängel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0