själar

jag funderar mycket nu för tiden,
har tänkt på hur konstigt det är att vi fungerar, att kropp och själ kan fungera tillsammans!
och alla som får barn att barnet kan leva i magen, fick känna på sparkar i paulines mage i lördags, underbart!
nåt mindre förundrat är ju att bara en själ kan finnas kvar, att en kropp kan sluta fungera på mindre än sekunden!
vad händer sen?
en annan fundering jag har är varför egentligen jag har en text i sovrummet där det står:
Det går en ängel kring vårt hus..
först var det att vår underbara mormor sa den godnattsaga när vi var små,
men nu ett år senare förstår jag meningen med den <3
du finns med oss vart vi än går, inte bara i våra tankar
jag tror jag börjar bli knäpp, kan inte sova varken på morgn eller kväll..
varje morgon så skakar ja så mycket att jag inte kan hålla i ett glas vatten,
annorlunda tankar snurrar runt där uppe..
imorses var det en tanke på, det sista smset jag fick var från dej, som är obesvarat dessutom,
sista samtalet var från dej, sista inlägget på facebook var en bild på dej och bilen, som det står:
premiäråk till Askevik, Grattis vitamin!
jag fick en fråga på mötet och det var vilken relation du och jag hade, vad ska man svara på den?
vi är kusiner men mycket mer än så! alla kusiner är mer än så!
tror inte någon har förstått detta, tror inte nån kan förstå var saknaden efter vår hjälpsamma, snälla, underbara kille som dej David! Jag kan inte förstå!
ihelgen bjöd eva johan och frida på en heldag, med underbar relax med massage bubbelbad och behandlingar för oss tjejer, och bowling för herrarna.. senare åkte vi till Ribbingsfors herrgård och åt tre rätters!
tack snälla ni, som ann sa att det är en självklarhet att vi finns där, precis som ni finns för oss!
ni är underbara, alla är underbara! så glad att ni alla finns <3
with love J

Kommentarer
Postat av: Sis

<3

2011-11-01 @ 19:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0