dina andetag

sitter maniskt och lyssnar på begravnings låtarna,
då får det mej att tänka på varför man gör så?
är det för att pina sej själv, eller är det ett sätt att bearbeta begravningsstunden,
likaså med d*dsannonserna.. ligger så fint i köket med pärlor i en glaskupa, och programmet från den hemska dagen ligger så fint bredvid ditt underbart fina kort,  men varför?
kan absolut inte flytta dom, har fått förslag att ja kan plasta in annonserna och ha dom säkert förvar..
men det var samma som brevet jag skrev till dig, jag var bara tvungen att bära med mig det röda brevet i väskan, läsa om och om igen, kommer inte fram till vad det är, kanske någon sorts blandning av bearbetning och all ångest över allt!
imorn ska jag göra nåt som jag inte trodde ja någonsin skulle göra!
får verkligen hoppas på att det ger nåt..
man förstår sej inte på den sorg och den bearbetning som man genomgår.. kan inte heller förstå hur man saknar någon mer och mer var dag, men det är klart varje dag blir mer verklig, varje dag är en dag utan dig!
ja vill tillbringa tid med dig, men då får ja stirra på en gräsplätt som börjar växa ihop mer och mer,
det får mig att gå i tusen bitar, får ångest över allt!
du ligger så fridfullt och kan inte prata men ja vet att du kan höra mig och jag kan höra dig i mina tankar..
mitt hjärta <3 det är många som saknar dig så oerhört, bland dom är det jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0