die mauer

tuppen väckte mig idag, tog ut lite komp så ja va hemma tolv, skön dag och redan jobbat 6 timmar!
man får så mycke mer gjort när man kommer hem så tidigt..
issa kom och hämtade mig när hon slutade så åkte vi ner mot gullspång, köpte en röd ros till vårat hjärta och fick veta att, idag kom den vackra stenen till amnehärads kyrkogård!
mötte mormor och Hans som vi vandra omkring med
all kred till fam nilsson för allt arbete som har gjorts för David <3
allt hårt arbete innan den 22/7, hur man ska välja ut hur en sten ska se ut till den man älskar så oerhört,
bara en bråkdel av allting, under en svår och tung tid, ni är underbara föräldrar!
ikväll blir det taco mys framför idol
imorgon ska vi gå på höstmarknad, ska ta med mig mina fyra barn!
kärlek. J

Kommentarer
Postat av: Sis

<3

2011-10-15 @ 18:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0