one tree hill

Nu är det dags igen, att ta fram mina boxar och kolla igenom alla 7 säsonger jag har..
oth är så bra, för man blir så kär, i allt och alla, jag låter som en 13 åring nu men så är det!
sen jag började kolla på det så har det påverkat mig på ett positivt sätt,
och varför undvika nåt som gör en glad och lycklig för de stunderna?
när blir man som vanligt igen?
vad är det som säger att man ska leva vidare som om att ingenting har hänt?
när kommer man få tillbaka livglädjen?
inte för att jag har slutat leva, men alla sömnlösa nätter, alla konstiga tankar..
hur kommer det bli den 24 dec? hur kommer det bli nästa år? alla datum, allt som påminner..
allt som händer med mig? både kroppsligt och psykiskt.
David var så mån om sitt yttre, så ja kanske ska sätta igång för både hans om min skull!
imorn är det bara tre veckor kvar tills vi sitter på planet! så underbart det ska bli<3

Kommentarer
Postat av: Sis

<3 klart du ska titta när det gör dig glad!

2011-11-18 @ 15:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0