kent

varför har alla tv bolag börjat spela kents utan dina andetag? helt plötsligt, eller är det bara för att den låten har fått en speciell innebörd? jag tycker iaf det är en konstig, annorlunda jobbig känsla i magen.. en känsla som påminner om allt det onda, allt elände, allt det jobbiga! nu till en ond tanke.. bilkörning! hur kör folk egentligen? eller hur beter sej folk i trafiken? det är kallt lite blött på backen, och dom kör om mej som ligger i 100 och tycker ja kör snabbt! dom bländar inte av i tid dom blädar på innan man kör förbi.. jag har kommit in i en negativ period, det känner ja de! men just då är det så skönt att skriva av sej.. idag var jag i stan och tatuerade mej, önskar bara jag kunde använda denna tatuering och flyga upp till dej just för att hälsa på dej för en dag! vad skulle man hitta på med dej för en dag? kan inte bestämma mig, finns så otroligt mycket! kommer visa den någon dag när den har läkt lite. puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0