..

när allt går käpprätt rakt åt pipan, när ingenting vill det jag vill..
vad ska man göra då? vart ska man börja, vilka vägar ska man välja?
om någonting har börjat krångla, varför ska allt då bli som en enda stor röra?
jag saknar dej så älskade David, du är så oerhört saknad att ja inte vet vart ja ska ta vägen!
sitter och kollar på Greys och där är en kille som har någon sjukdom och mamman ska släppa taget om honom..
det är en tv-serie, men detta är verkligheten, varför ska det behöva vara så?
jag är inte i samma värld, jag är inte på samma sida som du..
men jag finns här för dig, vart du än är så finns jag här, jag vet att du skulle ha varit här för oss!
jag vet det pågrund av en andledning, och det är för du är så fruktansvärt rättvis mot allt och alla!
du är den finaste ängeln,du är mitt himmelrike!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0