heeej, fy fasiken va längesen detta var

jag vet inte vart ja ska börja..

det har gått tre månader och jag har inte bloggat en gång, men ja ska göra det igen..
det är ju trots allt mina käraste hemma som läser den;)

efter jul och nyår så var ja i karlstad på Aqua och gjorde en del av praktiken, i 6 veckor..
det var bra och de bjöd mej på en resa till branäs, wiee!

sedan åkte ja tillbaka hit, bobby är hos Zubeyde på hunky dolls, så där är jag just nu,
och imorn är ja själv, vi brukar vara 3 st!
imorses fick ja och sabina åka till drottninggatan och hämta några kartonger,
där var det fortfarande inte mysigt, helt svart på väggarna och trappan va fortfarande helt nerbränd,
det var som en smäll bara att gå in där, igen! man blir helt off, när man har varit där och gått i skolan och allt är bara helt nerbrunnet.. men de funkar bra på hunky dolls:)
det ska bli gym på drottninggatan, så det kommer nog bli bra!
det bästa är att de två männen som gjorde det där på salongen sitter inne, vet ni hur länge? 6,5 år!


nu till min arga sida.. ja är såå jäkla förbannad på 3 så ja kan spy på dom,
jag ringde ju in för att mitt bredband inte funkade.. var ju helt kaputt!
det krångla och skit så ja ringde och sa att ja skulle byta ut de, men då säger han att ja ska köra ett abonnemang med en iphone, nej punkt slut, men han trackar på mej den där på ett villkor från mej och det är att jag får ett varningssms när ja ringt för 200 kr och sen sätta en gräns på 400 eftersom ja är student och har inte en spänn.. men de skulle han orna och lova guld och gröna skogar.. det blev de inte, idag fick ja ett sms om att ja skulle betala 1443 kr till dom! WHAT?
det ska dom ju få höra från mej, och ja ska vara lika taskig som alla j...la kunder va mot mej när ja jobba på kundservice!
jag ska ha kompensation för de här, om ja nu ska prata med deras chefer..

imorn blir de jobb till fem sen ska ja springa till gymmet och gymma lite, sen direkt till täby för lite middag hos mårten, och theres o är där med, trevligt trevligt:):)
sen på söndag ska jag träffa johan och christian:) det var ju ett bra tag sen nu!

nu, let´s dance och en liten godispåse, ja får passa på nu när inte amanda är hemma;)


kom på att om de är någon som vill skicka nåt roligt kort eller nåt så är min adress
pelargatan 19 3 tr
12147 Johanneshov

skriv gärna c/o amanda eriksson för ja har inte skyltat att ja bor där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0