[email protected]


idag hade vi slingmodell, jag hade amanda eriksson, hon blev skitsnygg i håret, tog kort på henne, ja tänkte lägga ut dom bilderna:) fick dessutom ett mvg på den!
jag har satt upp lappar(eller ska) på sjövikshallen och på tunnelbanan, och så har ja gjort en email som ni gärna får skriva till mej så uppdaterar jag er vad som händer varje vecka och så skriver ja till er hur och vilka modeller som är välkomna, välkommen att skriva till mej och undra vad som helst:
[email protected] 

just nu sitter ja och kollar på svenska hollywoodfruar pch pratar me issa och den stora nyheten i gullspång att peter ska vara med i paradise hotel.. good luck petes

här är min söta klass:)







shamon, linda, jonna, andre, annie, sabina, stina
och lärarna karin, bobby, sussie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0