back to the 80´s

orka vara så själviska som personer här i stockholm är..pust och tungt stön!
i tunnelbanan är det värst här puttas vi och ber inte om ursäkt om man råkan trampa en på tån med kilklackar inte.. nej nej, vi fortsätter och pucha på frammåt, undra om de ser att man står där, att de är helt blinda eller om de bara ignorerar en för att de inte bryr sej, om jag råkar putta på någon när de rycker till i starten så självklart ber jag om ursäkt.. men för vissa finns detta tydligen inte i deras värld.. herre min jesus!
när det är trångt och jävligt i vagnarna så kan man ju säga "ursäkta" och trycka på lite för att man ska komma fram, ja vet, det är inte lätt att komma ut men man gör det, och det värsta är ju att det inte kommer bli bättre, folk som har cyklat hela sommaren och vart duktiga kommer att vara tröttare nu på hösten/vintern och sen är det ju så kallt på morgonen nu för tin! värsta vintern juh..
jaja, slut på gnällandet av spydiga och träliga stockholmare! men ja lovar, ja kommer aldrig bli sån..promise!

idag hade vi färgmodell, lisa eriksson var min modell, henne la ja sunlights i utväxten och i vissa mörka slingor och sen gjorde ja blekta slingor, blev super, men ja fick tyvärr inga betyg för att både karin och bobby var min lärare som skulle kolla om ja gjorde rätt och allt det där och båda rörde ihop det för mej så de vet inte hur de ska bedömma, ja blev nöjd och tycker att det skulle vara ett högt betyg, gjorde precis som de sa på bra tid, lisa skulle vara i skolan ett idag, men ja släppte henne vid halv 2, sorry, men hon blev bra det var de som var meningen med denna dag;)

imorn har vi inget speciellt vad ja vet, nu har vi mycke igen, nästa vecka ska vi ha 3 modeller igen och just nu har ja ingen frivillig, tänkte hänga upp dom där lapparna, har ju inte gjort det än! hoppas några nappar på de, då kanske jag har modeller till varje gång sen!

ihelgen blir de gullspångsfest! det ska bli himla roligt, vi ska sitta lite innan och dricka ett glas innan vi drar in till staden och ser vad kvällen har att erbjuda, måste hitta nåt att ha på mej, H&M öppnar sin nya butik på drottninggatan imorn, (bara den 4 butiken som ligger irad med varann) ska se om de har lite som kanske passar, annars finns ju alltid billiga gina, perfekt för mej det som är en fattig student!

ja vill hem snart igen, ja har nog inte sagtatt ja köpte 2 st klockor till johan till huset för 900 kr!!
får se om han har satt upp dom när ja kommer hem, har även köpt present till andreas nu, hoppas han blir glad för den:) ja var inne på butricks här om daen (igen) ;) älskar den butiken.. där finns ju massa roligt, massa presentbra saker!

va mycke ja hade att säga idag helt plösligt, men ja är lite pratsjuk.. tänkte om ja skulle ha mitt lilla egna spa här hemma idag, ja har tvättat allt så allt sånt är undanstäkat, det är bara städningen kvar, sen ska ja bara ta hand om mej själv, kommer bli sjönt, duscha fixa mina platta fötter, händer ansikte naglar, kropp och topp.. på måndag har vi egen vård så då ska ja färga mitt hår igen, det är inte bra att vara frisör, kommer slita ut mitt hår om ja fortsätter på detta vis;)

ne, nu ska ja sätta igång, så ja blir klar innan ja ska lägga mej 

ja ska ha uppsättningsprov här snart, några förslag på uppsättningar?

       

Kommentarer
Postat av: Frida

jag saknar min bästa vän jonna kärrfeldt!!

2009-09-25 @ 11:13:52
Postat av: Amanda

Kan du inte göra ngt löst i nacken? antingen i mitten eller på sidan och sen mittbena? Sådär du vet, locka håret innan ? Det är fint så kan du lära mig det sen : D

2009-09-29 @ 11:21:06
Postat av: jonna

jo, igår lockade ja det nertill och fäste allt ibak med nålar, luggen var en trekant, vet inte hur ja ska förklara, men det var häftigt! hög och på sidan, man kan inte lära sej en frisyr utan hur man gör en bra en och lite tuppering och fantasi så blir allt snyggt;)

2009-09-30 @ 22:45:55
Postat av: Amanda

Okej men då kan du visa mig din fantasi då ist ;) ses imorgon!

2009-10-01 @ 13:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0