ahh

idag hade vi prov, kl 8 började pennan glöda, och jag var inställd att jag skulle få göra ett omprov eftersom ja inte trodde att ja hade nån koll på de hela, men jag fick 2 poäng ifrån mvg, 98 och 100 var mvg! men jag ska allt hitta nåt fel de har gjort så ja får ett mvg;)
imorn har vi utväxtprov men jag har inte hittat nån modell, har verkligen ringt till alla jag känner och frågat om de har några vänner, vart ute på stan och letat i över en timme, skrivit och frågat på fejjan, men allt förgäves! man får göra omprov men då kan man bara få G, men grejen är att modellen ska komma klockan 12 mitt på dagen en tisdag, det är klart att de har skola och jobbar då.. ja förstår de! men ja får panik, får se hur många som har en modell tills imorn! jag åtekommer om det!
just nu sitter jag och bara tar det lugnt, förutom att ja har panik över allt detta! men det är första dagen som jag komer hem och inte behöver plugga, visserligen fick vi reda på idag att vi har prov på lockande kemi, den 7 okt, hoppas det är lättare att plugga till det provet!

nu hade jag tänkt mej natten, vi börjar halv 9 imorn så upp och hoppa med tuppen återigen! så det blir väl till att ställa klockan på 6 ändå! ja saknar alla, ja vill bara hem nu! det var inte längesen ja va hemma, men de känns som om ja hör hemma där, nära mamma och pappa, johan och systeryster, alla vänner! buhu..

undra vad som händer sen efter detta, vid april! vad kommer ja att göra? flytta nån annanstans? pendla långt varje dag eller bara vara arbetslös som ja redan har varit halva min vuxentid! det sista alternativet hoppas ja defenitivt inte på, men man vet ju aldrig i dessa tider, ja måste verkligen ha ett jobb så ja kan betala av mina skulder till banken och mams och paps!

jaja, lite funderingar som simmar omkring i lilla jonnahjärnan, det är bara vänta och se det!
nattinatti



härligt gäng? :)

Kommentarer
Postat av: PA

Du behöver inte känna nån press på payback,men vi vill gärna ha våra cash så vi/jag kan åka o sola/golfa abroad nån da!!!

Snart har de gått 2(två)månader av din utbildning.

Tänk dig 5 månader tillbaka va fort de har gått. Lika fort kommer nästa 5 mån att gå:-);-):-)

2009-09-08 @ 19:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0