tänk om det var en självklarhet:





att du och jag såg på varann med kärlek, istället för att vi till varann ha någon konstig hatkärlek

att du och jag sa "jag älskar dej så att jag spricker", istället för att visa det i alkoholdycker
att du och jag aldrig skulle känna oss ensamma, istället för att våra miner skulle vara ledsamma
att du och jag skulle vara lyckliga, istället för att våra hjärtan skulle vara buckliga
att det var du och jag mot världen, istället för att stå framför elden
att du var jag, tillsammans var vi ett, istället för att tänka på drömjobbet
att all kärlek i världen visades mot och från varann, att den drömmen verkligen skulle vara sann



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0