:)

nu är issa här, men hon vill  inte sova i min säng! men ska nog blåsa upp den där självuppblåsande maddrassen!

ja ska berätta lite om dagen, ja tänkte få jätte mycke gjort men istället fick jag inget gjort, bara för att de hade stängt av vattnet i hela huset, suck, ingen dusch inge toabesök ingen koka ägg, ingenting!
ja kunde ju inte visa mej på gullspång eller nån annanstans, så ja kunde inte cykla upp till mamma och pappa för att ta en uschdusch,
men anna slutade halv 3 så då kom jag iväg till henne så ja kunde göra allt som behövdes!
sen gick jag till issa, så vi tog det bara lugnt, vi skulle spelat golf, men det regnade så, så vi tar det en annan dag:)

imorn åker ja till malin för att sova där, för bussen går 6.55 så man slipper åka så tidigt på morgonen!
hejsvejs för idag, godnatt

Kommentarer
Postat av: !

hur gick det då i stockholm ?

2009-06-01 @ 11:06:48
Postat av: Anonym

det gick bra:)

2009-06-03 @ 22:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0