göteborg


Malin här, då har jonna och jag landat i Göteborg, fy faan va underbart! hit kommer vi helt klart flytta nångång! Man har alltid nånting att göra och utelivet är perfekt ;) eller va säger du jonna? nu är de bara jobb som fattas sen är de klirrat o klart! njaee det var kanske lite att ta i..men nångång, helt klart!

Tog tåget hit onsdags, kom hem till underbara sofia..då blev de till att leka frisörer, jonna gjorde slingor på mig och jag måste säga att hon är så jävla bra, i och med att jag har hårförlägning så måste man göra med folie och det fixade ju hon utan problem! sen var de min tur också och det blev också hur bra som helst :) nu  är de bara slingor på henne kvar att göra! niiiice! Blv väl klara runt två på natten, haha...men nu är vi snygga!
i torsdag blev de att gå på stan hela dagen och jag kan säga det att vi kan vekligen inte gå på stan tillsammans, vi måste verkligen köpa allting vi ser, haha! så ja kan säga det att vi inte har så många kronor kvar att leva på..men mkt fint blev det! på kvällen blev de myskväll hos Bella o Jeppe :) kul o träffa dom!
I fredags blev d yttligare en svänga på stan och då hade vi såklart ännu mindre pengar kvar att leva för ;) men de gör inget, de här fixar vi! på kvällen blev de party hemma hos Bella o Jeppe, hur kul som helst men ja måste säga att jag var SÄMST på ölspelet, haha men det är lungt..jag bjuder på den! Men Jonna var ju direkt inte mycket bättre hon ;) haha! Sen vankades det utgång...så jävla gött att man kan gå ut senare här än hemma, blir inte lika tight me tid...de blev en tripp till Park line eller hur de nu stavas, hur kul som helst och filmer finns ;) haha! så snyggt! kom hem vid fyra tiden!
Idag vaknade vi upp hos Bella o Jeppe, Jonna o ja sov på världens högsta luftmadrass och ja kan säga det att jag blev sjösjuk både en och två gånger..men myyyys var det!
Nu sitter vi här på vindsvåningen och dricker lite o har de trevligt :) blev en väldigt lugn dag tills före ett tag...nu jäklar blir de att ladda upp batteriena ytterligare o gå ut o sheeeejka rumpa heela natten, fy fan va underbart det är att inte vara hemma!

ne nu har ja inte tid längre, vi ses på måndag när det är dags för hemfärd!
Take care everybody and have a nice night!
Looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooove / oss;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0