funderingar och sysslor today

idag ringde frida och väckte mej och issa(sov där) för att vi skulle ut och gå, tänkte hälsa på mormor på vägen i gullspång, men de skulle oxå gå ut och gå så vi gick med mormor och hans till skagersvik! sen gjorde vi god frukost, och sen började jag städa, damma, diska, plocka, nu är de bara dammsugningen som ska göras, men annars är de fint, issa skrev och läste på sin redovisning hon ska ha imorn! och jag lagade mat!

sen ringde mallsa och berättade att hon var påväg till mej:)
så vi åkte hem till mej och sätte på ett nytt spel till wii, nämligen disneys think fast:) det var ju skitroligt,
får nog testa lite olika nu tycker ja, har bara varit mario party:)

sen ringer johan och vill att ja ska hämta honom i k-höla! han fick åka hem för de inte fanns nåt jobb,
och dels för att han har gjort illa sin tumme, stackare, det är så synd om honom nu förstår ni ;)
han är såååå sjuk och jag ska göra allt för honom, att jag inte går in och somnar med honom just nu när han vill de så får jag arga blickar när han går förbi mej:) fick ett godnatt nu iaf, hahha=)

imorn kanske jag ska jobba, de beror på om eva är sjuk eller inte imorn!
men ja skulle behöva jobba nu, för min ekonomi som ni kansk känner till är ju inte så superbra!
varken jag eller johan får nåt nu, har minus på kontot och johan har iaf + 2 kr! så vi får låna pengar till mat för att överleva, lite frukost har vi tills imorn, men annars får vi fråga släkten om det är någon som vill bjuda på mat några gånger i veckan, hahha!

på fredag ska jag mamma pappa och mormor åka till karlstad, isabell har så varit studerande i 3,5 år och är hennes sista dag, som vi ska vara med och vaka över! ska bli himla roligt!
på lördag ska hon ha lite avslutningsparty för hennes 15,5 år pluggande! ja tycker det är lite roligt, eftersom hon har utbildat sej till lärare kommer hon alltid vara i klassrummet till hennes pensionsdag:)

till mitt beslutsångestämne: frisör!! hur ska ja kunna bestämma mej? jag har inte letat boende än, har haft en dag med många sysslor! ja ringde rektorn kanske ja nämne, men han sa att ja skulle kolla lägenheter som jag skulle hyra i anrda hand, ja har en liten lek med mej själv, att hitta en.............
men johan är helt positiv till detta, han vill verkligen att ja ska flytta ner till götet, han tycker tillochmed att det ska bli skönt med en sommar utan mej:) jag lyckas alltid rymma från gullspång på somrarna:) först norge och sen gbg!
men man måste ju röra på sej lite, kan ju inte ruttna ihop i soffan här i gullspång, även fast jag trivs så måste man ju se sej om lite! kommer säkerligen bo i gullspång eller någon annan sån ort när jag uppfostrar mina söta små barn!

värst vad jag klickade på datan idag, måste nog umgås lite med johan pohan!!
see you godnatt

Kommentarer
Postat av: Amanda

Glömde ju mitt pucko o fråga dig om uppdatering om Gbg.. :P So.. tell me all about it in your next blogginlägg : ) P.s jag klarade tentan : ) d.s

2009-01-20 @ 17:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0