one tree hill

ett evigt tjat om det, men hur underbart är inte de?

nu har ja verkligen fått kolla på mitt drömprogram,
och det var verkligen nyttigt, för vet ni vilka som kommer bli föräldrar??
aaaaaaah,, kan inte hålla mej! de som inte har sett det får hoppa över det, joo, peyton och lucas:D:D:D::D:D:D:D:D
mina favoriter!! jag tjöt nog lika mycket denna gång som alla andra, av lycka sorg och allt, allt, allt!!

sophia bush tar till pistolen, och inser vem som var mördaren och hennes egen misshandlare!
go for it..


kolla på honom!!!! :P

nu ser vi på lets dance, kollade på när killarna spelade tennis, ja var ombytt och trodde ja me skulle få spela,
men ja fick inte ens ta på mej mina innomhusskor:(

sen ska ja berätta om mitt och annas snedsteg!
fick för oss att vi skulle permanenta oss:) jaa, men gud vilken bra idé
NEJ, det var ingen bra idé, det avr den sämsta idén jag kommit på!
ja ser ut som en mosbricka i håret, blandat med svinto, pubishår(ursäkta språket)
men med vröööööl blonderat hår och inte så bra skick i håret så blev det som de blev, mitt fel!
för det var ja som valde det, visste nästan det, men ärsch!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0