jobb bra resultat

började kvart i 8 idag, jag som alltid ska snoosa ett bra tag hade snoosat i sömnen ett kvert för mycke så ja hann ju fakktiskt inte platta håret imorses, ser ut som hejkomochhjälpmej!!

men jag fick ett jätte roligt sms, att jag blivit antagen till min frisörutbildning,
men jag ska inte lova för mycke nu, för ja har ingen inkomst och inte heller några sparade pengar om ja ska blotta min ekonomi! men de löser sig nog med pengar, men med boende? johan? vänner? men de löser sej alltid med sånt!
så om jag bor i göteborg om en månad så vet nivarför:)

förövrigt tycker ja att tankafett ska ge mej tillbaka mitt one tree hill!
varför sluta med något så obeskrivligt bra?

nu ska ja och issa kolla på film, precis käkat lite taco!!
slänger ut lite bilder på nyår och lite mer på face inom kort:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0