göteborg, götet, gbg:)

  • är sjuk!!
  • malin pratade om polstjärnan
  • öppnat en komlicerad konservburk
  • som hos bella, klockan ringde vid 5.30
  • vart och vänt i göteborg
  • velat runt där bland massa spårvagnar
  • åkt med tom tank fram och tillbaka till Töreboda
  • såg en rådjur som var en katt
att vara sjuk är inte så trevligt, ont i halsen och febrig!
ja skulle ha jobbat 7 timmar igår, men jag kände inte att jag ville smitta barnen med ev influensa, men ja tror de bara är vanligt ont i halsen känsla, fast som jonna kärrfeldt så ska man inte kunna ha ont i halsen, men lyckas få det ändå, för at hon har genomgått en öm opperation i halsen!

malin har alltid fachinerats av den starka stjärnan, den fick hon syn på här om veckan, till och med vid jul!vi pratade om att den var vacker och varför de andra inte lös lika starkt som denna, (i omedvetna tankar om att inte malin vet om historien och namnet vid just denna stjärna) så fick hon reda på idag av hennes pojkvän allt detta som man trode att alla visste:) jaaaa. de är ju mostafa stjärnan sa ju jag då, har inte du vetat det, är det därför du alltid pratar om den:D
haha, ibland tror en att ho skämter!

iförrgår gjordde vi taco och myste tet lite, malin hade aldrig öppnat en konservburg tidigare, så jag fick äran att lära henne det, det var en till sak som jag så klokt lärde henne vid köket som vi dock inte kommer på just nu i skrivandets stunder!

inatt sov vi hos isabell, ställde min klocka på 5.30 men kom upp vid 6.20 (snoosning som vanligt=))
kollade på victoria silverstedt my perfekt life, oklok människa!



åkte efter 7 snåret på väg till götet, kan jag ju lägga till att vi hade ont om bensin, den var verkligen tom, hade löse rött ett bra tag, var tvugna att tanka i hova på ditvägen, men så blev det inte, och i hova på hemvägen så tog de bara kort, kunde inte ens betala i kassan! sätte oss på ett lite försenat tåg och somnade lite lätt på våra sköna säten! nickade till och vaknade, somnade, nästa stopp är skövdöö, vaknade, somnade... om och om igen!
men vid 10 var vi framme i göteborg och där hittade vi nästan direkt till frisörsalongen som jag kanske ska stå i om nån månad, med lite hjälp av lisa=) ganska mycket faktiskt:) men väl där så sa de att skolan låg vid södra vägen, bara att ta sitt pick och pack och sätta sej på en annan spårvagn! men vi hittade det snabbt och smidigt det med, utan hjälp:)
jo, från den trevliga tjejen på salongen!

på vägen hem så bromsade jag för ett rådjur, jag sa till isabell hur fint det var och skulle stanna och kolla på det, men det visade sej då att jag hade tvärnitat för en katt, inte ens lika stora djur, men man kan ju inte kunna allt:)

nu ikväll så ska vi kolla på arga snickaren och äta lite god mat, imorn ska vi söka jobb som skrutten, om jag inte får ett jobb inom 2 veckor så är jag en blivande frisör:D

Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha, nu får du sluta vara så taskig emot mig :P jag kanske inte tänker så mkt ibland bara, haha nee men time for you att sluta dum förklara mig!!! haha, ska ja kanske starta en blogg o skriva allt du sagt o gjort? skulle ju få skaffa 7 st för att få allting att räcka till! haha neeedåå, skojjar bara ;D jag är nog inte sverigest klokaste människa som du säger! haha ;)nu går vi till ica o köper maaat! pussssssssss

2009-01-21 @ 18:34:09
Postat av: Anonym

komlicerad konservburk va är det ?

stavningen jonna..stavningen !!!

2009-01-21 @ 23:17:08
Postat av: Amanda

"Nu fattar jag INGENTING"??? Åkte ni bil eller tåg till Gbg?" hahah nej jag skojjade...Ååå va rolig jag är. Men kul att det går frammåt jonnizz. Ses snart, sakner däj

2009-01-21 @ 23:26:50
Postat av: jonna

ursäkta mej, jag glömde nog ett P där bland allt!

ska försöka bättra mej att gå igenom allt innan jag uppdaterar! fel av mej



vi åkte tåg från töreboda, åkte bil till töreboda manda!!:)

2009-01-22 @ 13:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0