yesterday today

igår kl 23.09 hör vi ett gällande tjejskrik uppifrån kulostigen, det var ihållande och många mellanrum så vi blev oroliga!
så ja och malin tog med oss johan och andreas till stigen och kollade, när vi inte såg nåt så gick vi tillbaka, ni som bor i gullspång vet att tennisbanan ligger vid stigen och just där ifrån kom det en liten lastbil med två invadrare i! kl 11 på kvällen, det var inte direkt så att de hade nåt ärende till ica eller nåt i byn, ne utan att de bara kom mitt från ingenstans och åkte iväg ner till galaxen! det var hemskt! ni som har sett desturbia vet ju att när man är inlåst och arbetslös så blir man lite freaky och lägger märke till märkliga saker!

sen vid halv 4 på natten så åker det en postbil och en securitas bil utan logga på och parkerar vid lasten vid ica!
mycke skumt det med! fy för sånt..

men men, ska berätta om min tabbe en gång till!
satt och skämta om fälla och hennes misstag, att ho nhade blonderat hår och gjorde en permanent på den!
det blev så tovigt att hon fick klippa av allt, och gjorde därefter en hårförlängning!
när vi äl köpt permanenten så slängde vi iden, och ja blev lite orolig efter fem minuter men anna säger att elin hade minsan i det i 30 och max var 50, så vi tar 25 minuter, det blev bra tyckte vi! jonnas redan sönderblekta hår plus en permanent blev som skämtet ja drog för anna.. =fälla
jaja,, gick till frillan i måndags och sa att -klipp bort allt det slitna, hon klippte och klippte, tog mer och mer, och sen insåg jag att vi var tvugna att klippa en kort frisyr, det blev sådär så när ja hade plattat fluffen så var det lite kantigt eftersom hon hade fått klippa av lock efter lock.. så ja gick tillbaka och fick en ny frisyr, det bästa av situationen blev resultatet!
lite hairy scary just efter de att ja duschar, för då krullar det sej, johan säger att ja ser ut som en lesbisk hockeyspelare.
mamma tyckte de blev bra vad hon sa iaf, men man vet ju aldrig:)

igår fick jag massage hemma hos mamma och pappa! det var så underbart gött, men ja hade ont på ett ställe och hon massa mej där, men nu idag har ja ännu ondare, kan inte röra mej där! :( stackars mej!

vad har ja mer att ta upp i denna intressanta blogg.. jo bildbevis vill ja inte blotta mej med, men de kommer kanske senare när ja har vant mej själv med det, det blev mycke bättre när man duschat och plattat det,:)

det 16 programmet kom ut idag med:) laddar bara hem på tpb, bytt från loosern tankafett!
så kanske ska sätta på en one tree hill ikväll nu när man är ensam såhär på en fredagkväll, johan är och har spelat tennis ända sen ja åkte kl 4, kom hem och vände för att spela poker, ja kan allvarligt göra vad som helst för att utrotningshota poker! de finns nog ingen mer än mej i hela världen osm hatar de så mycke! det har förstört så mycke av min lycka i mitt liv på så kort tid! fick jag ut mej de me:)

har försökt mej på design på bloggen men den kommer nångång, nu är ja för trött på de!

godnatt alla(S)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan de inte ha varit tidningen som kom till Ica då??

2009-02-07 @ 00:57:32
Postat av: Malin

haha ah fy fan va skumma saker vi såg den kvällen/natten alltså :P haha!

2009-02-07 @ 14:34:26
Postat av: Amanda

Uuuu vad mystiskt , fyfabian..

Jag lade märke till din gulliga design jonnsi, jättesöt.

Jag skrattade högt när jag läste det där med lesbisk hockeyspelare.. hhaha det tror jag inte en sekund på ;)Ses snart puss o kram

2009-02-08 @ 17:06:58
Postat av: jonna

tack mandy! ja försökte och försökte, sen hamnade bilden innuti, det var ju inte riktigt det som var meningen! men ja ska försöka snart igen:) jaa, ihelgen är du min!

2009-02-09 @ 10:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0