helloo

pappa tyckte ja skulle börja blogga igen:)
får väl testa om de är roligt igen!

som ni kanske redan vet så har våran salong brunnit lite,
jag har inte varit där än, ska dit och hämta de sista grejerna imorn..
men istället får vi vara på sussies salong på mariatorget!
idag har vi haft vårat teoretiska slutprov, hoppas att det gick bra!
får nog reda på det imorgon, hoppashoppas!
utav 300 poäng så fick man ha 20 fel, och jag räknade ihop de jag visste/tror har ja iaf 12 fel!

på onsdag kommer peter och klipper sej hos mej det är mitt sista prov innan slutprovet..
på fredag ska jag börja på mitt slutprov med en permanent, måste få tag på en utväxtmodell,
är det någon som har färgat håret för någon månadsen och vill få lite färgat, du måste ha minst 25% vita hårstrån?

idag är nog min "jag ska inte göra nåt idag" dag..

kollar på lite olika tillbehör till min iphone, som ja ska få i julklapp från mamma:)
ni har inget tips?

kanske lagar lite mat, tar en go dusch och byter sängkläder, då ni, då mår ja bra:)

Kommentarer
Postat av: Sis

Ja o dammsug under sängen oxå så mår du ännu bättre ;)

2009-12-07 @ 17:56:31
Postat av: jonna

det går nog inte komma in under min säng:)

du som har varit här vet väl hur de ser ut!!

2009-12-07 @ 17:59:55
Postat av: Amanda

Du får spara det tills Issa kommer upp till dig nästa gång, Jonna ;)

2009-12-07 @ 21:18:40
Postat av: PA

Kul att du lyssnar på mig nån gång.

Har du lika rent sösstradi unner sänga då?

Häpådä!

2009-12-07 @ 22:21:47
Postat av: PA

som - sösstradi skulle de va.

2009-12-07 @ 22:23:14
Postat av: jonnie

haha, när har inte jag lyssnat på dej pap!

jodå, massa lådor under sängen plus att min och amandas säng står 1 cm ifrån varann i en trång sovalkov tror ja inte de ligger något dammkorn där nere! dammsuger varje dag där!

2009-12-08 @ 22:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0