...

måste bara säga att jag är riktigt nöjd över min iphone! :)

nu återstår det endast en dag på min utbildning, fast det är en väldigt viktig dag! den största av de alla!
hälften av oss har redan gjort allt idag, hälften imorgon!
jag skulle gärna vilja vakna upp på fredag och känna.. ett halvår har gått! jullov, julafton, nyår!
allt ser bara roligt ut nu framöver!

hittills så har jag gjort kort afton, permanent, volymföning och uppsättning
imorgon ska jag ha helform, herrklipp, fönvågning och färgmodell
per, min käre per ska åka från gullspång kl 3 inatt för att komma hit och vara min herrmodell!
han ska ställa upp att vara vågmodell för sabina och linda:)

mitt schema har ja lagt upp:
10:00 helform
11.30 föna vågor
12.00 herrmodell (lådan)
15.00 utväxt

så jag har att göra hela dagen imorgon, hoppas bara att mitt schema inte spricker!

http://no-limits.se/



Kommentarer
Postat av: jennica

allt bra med dig :)?

2010-01-09 @ 15:58:38
URL: http://jennicaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0