en vecka

just det, exakt om en vecka så är det en ynka dag kvar, just the end!
avslutningsdag på fredag, då får vi reda på våra betyg och säger hejdå till alla!

imorn har jag mitt permanentprov kl 13, men ja åker in tidigare för att hjälpa andre med slingor på en kund som hade jordens tjockaste hår!

visst har det här halvåret gått snabbt.. ett halvår, det har gått som ett smäck!
gött när allt är över, bara behöver tänka på praktiken, men den kommer säkert gå lika snabbt den!
hoppas bara på att man kan få något jobb så man kan betala tillbaka allting, det är en stor tung sten som tynger sej med!

hur som, kanske ska kolla lite lägenheter och sånt, i alla sveriges städer, men vet ju aldrig vart man kan få jobb!!

nu tycker ja att klockan rinner iväg, har gjort massor idag, STÄDAT OCH TVÄTTAT, 2 st fullproppade med smuts, det är ganska mycket det på en vecka! men då är vi två personer på det.. det hänger tvätt i precis varje hört, till och med i hela badrummet:)

wish me luck.. måste verkligen verkligen verkligen få bra på detta prov! fick mvg förra gången, men då var det spiralpermanent jag gjorde, skitsnyggt men det tog tid!! så det får vi inte göra på detta prov!

ja önskar ja vaknar upp på fredag morgon ganska snart! och inse att allting är klart, om man då får godkänt på allting!
tänk om man inte får det! orkar inte ens tänka på det..
så, nu har ni fått lite funderingar som snurrar runt i min hjärna denna dag!

måste berätta om vad jag gjorde igår, nu är vi på mariatorget och så måste ja åka en station för att komma till slussen och byta därifrån till skärmarbrink, men iaf så satt vi och väntade på tuben, kom till slussen, där får jag gå upp för alla trappor för att byta och så gick jag ner en annan nedgång denna gång, och wow den står där för en gångs skull, (jag talar i telefon pappa) distraherande! men jag hoppar på tuben tillbaka till mariatorget.. haha, fick jag stå och vänta på den tuben till slussen igen för att springa i alla trapper jag precis gjort.. men denna gång kollar jag verkligen vilket håll den åker:) jag är så himla kass på det här.. det är bara jag som gör sånt!
mycke skönare när det var raka vägen till  rådmansgatan och bara läsa metro påväg in sen är man framme:)
men inte längre:(

godnatt säger jag till världen för nu ska ja koppla bort min hjärna från allt och mycke mer! see you soon


Kommentarer
Postat av: PA

Du svarar inte/går inte fram några signaler,vi är nyfikna på betyget på klippningen igår.

Pas på och åk tub när du ändå har betalat för det. Springa i trappor är ju nyttigt oxå,bara tiden finns,du brukar ju va ute i god tid.

2009-12-12 @ 13:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0