dagen överallt

massa "grej of the day" today..

amanda kommer hem strax före 8 och jag har inte gått upp än, då lagar hon till lite god frukost till mej:) TOPPEN!
sen bär det iväg till drottninggatan 81, där var allting svart, allt var helt förstört, jag blev helt till mej, det såg så himla hemskt ut.. alla grejor där nere gick inte ens att ta i, jag förstår inte hur fort allt går!
och sedan åkte vi tillbaka till mariatorget till no limits.. där var det fulla rullar..
jag och sabina fick sätta oss nere i vårat omklädningsrum och rulla en permanent:) mysigt!

sen fick jag ett sms av peter att han inte kunde komma imorn, så då fick jag hitta en annan modell, annie hade en som hon gav bort till mej, eftersom jag hade prov.. jätte tack till dej! och det gick skitbra, bara nåt litet sådär..
och teorislutbeyget fick jag då ett MVG :) AAhhhhh!!

sedan har jag försökt fått tag på en modell som har minst 25% vitandel=vita hårstrån och en till tre cm utväxt tills på nästa torsdag.. måstemåste!!

efter skolan som drog ut på tiden, så gick jag och lämnade in mina skor på omklackning.. 2 st så det kommer bli dyrt!
och efter det så åkte jag in till stan för att hämta ut mitt mobila bredband..
sen kom jag hem till amanda som står och lagar mat:) mums!!

sen var det tax för e promenad till amandas jobb, och jag fortsätte mot skanstull och handlade lite mat som var väl behövligt!

imorn börjar vi 10, ska bli skönt och sova lite.. men ja måste nog duscha nu!

imorn ska nog ja och maria på bio.. får se vad det blir, är lite sugen på luftslottet som sprängdes eller 2012..
ja har inte hört så mycket om dom filmerna heller!
annars är de lugnt, lite permanentprov på fredag, resten av nästa vecka får väl gå till att göra slutprov, har alla modeller förutom den där utväxtmodell



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0