sjuklingen

idag gjorde jag min första 10 poängare! den satt där den skulle, åt alla håll och kanter!
det var en uppklippning och en toppning, hur svårt kan det vara? :) jo, ibland är det riktigt svårt, som min första modell som sitter och rycker, mjuk hårbotten och knepigt hår.. man ska ju alltid få till en snygg frisyr, men när man är nybörjare och typ bara klippt på dockor så blir de svårt, men bergochdalbanan går till sin högsta topp! haha

men imorses påväg in till skolan ringer ja min lärare och frågar vad hon tycker ja ska göra, berättar att ja har influensa och att doktorn sa att ja var tvungen att vara hemma.. så sa hon bara, men jonna åk tillbaka hem! NEJ, jag har en modell idag som jag bara vill klippa, jaja, men klipp modellen och åk hem sen! kom inte imorn heller för vi ska bara ha repetion.. då kunde ja ju lika gärna åkt hem idag och fått en extra dag.. menmen, är man snål när man köper biljetten så är man! nästa gång ska jag lägga till ombokningsfliken.. om det händer nåt som idag! så imorn blir det till att packa det sista och åka in för att byta ut saxen och hämta lite nålar på skolan sen sätta sej på tåget för hemfärd för första gången sen ja flyttade hit! känns skönt, amanda blus väntar på mej i k-höla och johan kommer och hämtar oss:) han skulle in och köpa en tvättmaskin och en diskmaskin men där sa jonna nej.. bara onödigt när man bor ensam, hur mycke disk kan det bli?
johan fyllde ju igår så jag har köpt lite presenter till honom:) han får vara nöjd över de han får.. säger imorn vad han fick annara kanske han får reda på det innan han öppnar det!

idag har jag verkligen tyckt synd om mej själv och tryckt i mej en massa onyttigt, godis och glass! när ja skulle borsta tänderna så fick ja en spya i halsen, mumsigt tänkte ja och försökte få ut det! men det ska ju vara omöjligt!
dax för lite sömn, som sagt, sömn är den bästa meducinen! flera liter meducin! natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0