sjukling

idag var ja i skolan, och var absolut inte fräsch, så ja ringde sjukvårdupplysningen, och de sa att ja skulle ringa till cityakuten direkt, men ja ringde vårdcentralen här i liljeholmen när ja kom hem från skolan, där fick jag en tid 17.10 men ja tvättade så ja var tvungen att säga en senare tid:) fullt upp! så jag fick en tid kl 20.00 ist, och jag tog blodprov och halsprov, en sån där läskig lång tops som de kör ner och vevar runt i halsen.. usch!

men jag hade en influensa, INTE svininfluensa :)

hon ville sjukskriva mej torsdag och fredag och sen skulle ja inte göra nåt i helgen, men ja sa att det var omöjligt när ja utbildar mej, ja kan ju inte missa en dag, som annie sa, om jag orkar stå på benen så orkar ja gå till skolan!

nu har ja druckit lite te och nu ska jag lägga mej för att sömn är den bästa meducinen:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig gumman!

2009-08-26 @ 22:26:38
Postat av: kirre

ajajajaj hjärtat!! här kommer botemedlet!!: för lite alkohol!! ja de är sant!! har inte vart sjuk på, hmmm ja har aldrig vart sjuk = ) pga av alkohol, de är rätt bra grejjer ändå de där!! hehehehe krya på dig gumman! vi får styra nåt någon dag!! kram kram

2009-08-27 @ 00:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0