saker som gör mej glad

fortsätter på mitt spår med chad!
ja är medlem på hans sida på facebook, gash va ja blir glad, ja får en känsla i min mage, ja kanske är konstig, men på nåt sätt får han mej på andra tankar, jag vet inte hur ja ska beskriva allt! men han är bara min dröm!
(?imagenation?) men, ja är upptagen tyvärr chad, kanske i mitt nästa liv som supermodell, som din flickvän...

ja blir ju bara så lessen av att höra rykten om att varken chad eller hilary kommer att fortsätta i säsong 7!
vad  vore oth utan dom? ingen oth alls!
kan de inte börja sända? ja har inte sett klart säsong 6 än vad ja vet, de slutade ju bara helt tvärt, komemr inte ens ihåg vad det var för nåt program!
slutpratat om lucas scott ;)


igår hade prov, det gick inge bra alls.. ja fick ett G, tycker att det är en skam! ja ska bara ha ett mvg imorn..
christian har ställt upp att vara min modell imorn:) som ja fick be och böna! nejdå, johan tyckte han skulle vara modell så blev det ett mjaa, okay då:)

men han har lite längre ibak, ööum, sussie och karin? hur gör man? :P
det kommer nog bli bra!

idag rättade vi proven igen, det var så jävla(ursäkta franskan) trälit, ja läste fel på en 6 poängsfråga, om ja bara hade läst ordentligt så hade jag fått MVG, för att ja kunde den frågan, ja fick 4 poäng men trode bara jag skulle rabbla upp 2 av 3.. så jävla störande! men degt är ju jag i ett nötskal!

imorn börjar vi kl 9, ska bli skönt att sova ut lite, ska gå upp 7! jippiejajej..

ihelgen blir det kräftor till dom som tycker om och nåt annat till oss andra:) dags för kräftskiva hemma hos annie!
de andra ska nog ut, men stackars-fattiga-jonna har tyvärr inte råd!

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0