plugga

idag har varit en skön dag, det var meningen att vi skulle gå på lady gaga ikväll på grönan, men det blev inte så!
johan ska komma på besök idag:) men han åkte inte förräns nu så han kommer nog lite senare ikväll!
ja lagade lite tortelini nyss men de smakade korv så sabina ska komma hit och så ska vi laga lite mat och kolla på dagboken:) sån mysig kväll hade vi igår med, med tacco och "en djävulsk romans" och "björn gustavsson ett livsverk"

imorn är början av nästa vecka, de ska bli roligt att lära sej massa nytt, inte så många gånger jag har tänkt på det viset:)

iveckan har jag varit på gröna lund och åkt insane:) och massa annat, sen har ja shoppat lite på ikea med fredrik!
sen var amanda på besök från torsdag till lördags morron så vi var ute i fredas, mycket trevligt!

igår vad vi på prideparanden, ska lägga upp lite kort när ja får min dator på tisdag. längtar så mycket!
då kan jag uppdatera mej lite oftare..

nu kommer sabina:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0