modell

idag hade bara jag och andré en herrmodell, jag trodde det skulle bli kallabalik i studion när jag sätte saxen i håret,
men sussie gav beröm nästan hela tiden! jag fick reda på betygen och jag fick en 9 av 10, hon tyckte ja skulle se det som ett mvg, eftersom att mvg är både en 8,9,10 för henne! hon bara hade en liten sak att poängtera och det var att det var för jämnt i nacken, det skulle vara spetsigt, men att ja klippte bort det när ja pointade ner det, resultatet blev jätte bra, hur mycke snyggare än vad ja kunde tänka mej, men if you can image it,  you can creat it :) jag har ingen aning om hur det stavas! :P
men nu är ja glad igen, efter allt me provet och helformmodellen ja blev lite lessen för som gick sådär!

idag har ja flyttat in alla mina grejer i det stora rummet.. lite plock bara, ställa iordning allt, nu blir det mörkt i mitt rum med:)

linda sabina och jag var och handlade lite mat tills imorn.. ja ska köpa lite cider och så ska ja och sabina dela på en rosé! den komemr bli gott.. kycklingsgrejs och sallad och aoli!
nu ska vi lyfta in sängen så ja kan lägga mej inom kort! nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0