hmm, du vet, min vanliga tur

ni ska ju inte tro att oturen sällan kommer ensam! imorses satt ja på tunnelbanan och så säger de i högtalarn att det är stopp vid gamla stan, så mariatorget är slutstation för alla tuber! ersättningsbussar går från mariatorget! jaja, de skulle väl gå bra om man bara inte var flera tusen personer som skulle in till stan med samma buss, ja kom med 3 eller 4 bussen tror ja och de kom ju med rätt långt mellanrum, så jag kom senare till skolan! men ja var inte sist!

inte nog med allt har jag gått och bleve sjuk, har halsont så in i bomben, bara svider, jag som inte ska ha ont i halsen..
värt att opperera bort halsmandlarna när man ändåså blir sjuk en gång i kvarten! sen har ja feber, känns i kroppen och i huvudet, gud vad jag är positiv till livet just nu.. NOT!

imorn ska vi ha herrmodell, mårten ska vara min:) haha, vi får se hur det går!
fredrik ville oxå bli klippt imorn, bra träning!

på torsdag ska vi ha egenmodell, ska hitta en bra modell!
ska hitta nåt bra att göra!

nu har ja lagat massa mat så nu har ja många matlådor, iof samma mat, men de funkar för en fattig student,
måste köpa massa nudlar, det funkar faktiskt, tänkte göra lite hemmagjorda köttbullar, va längesen ja gjorde det! typ norge.. en lördagkväll stod och stekte till en hel fest, gissa om det var roligt!

lollipoplollipop.. en dusch så ja kan skölja av mina sjukbaciller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0