grrrrrrrrr!

jaja, har ju redan berättat vad som har hänt idag, men nu tänker ja berätta lite mer om kvällen lite mer detaljerat, när jag skulle åka hem från st:eriksplan! joförstår ni, lalallalala,,gick ut ur tunnelbanan, tänk att bussen precis står här och kan ta mej 50 meter ifrån våran ingång till huset, buss 147, lite förvirrad, -var det inte 143 och frågar busschaufförn, -går den här till sjöviksvägen? lilla gumman, det heter faktiskt sjöviksbacken med spydig röst! (en fråga, varför ska alla äckliga gubbar säga lilla gumman? som om att jag är nåt barn av nåt slag) jaja, då säger ja att då är de fel buss och ska vända, -nej säger chaufförn, det är rätt buss, sätt dej nu här ska du se att du kommer rätt! visst, han känner väl till stockholm mer än vad jag gör tänker ja och hoppar på.. om man ska till vårat håll åker man vänster, men den där fula mannen kör åt högeer och då går ja fram till honom och säger att det är fel buss och om han kan vara snäll och släppa mej? tryck du på stoppknappen så stannar jag vid nästa hållplats, ok.. snäll som man är trycker ja på stoppknappen och väntar och väntar och väntar! herreminjesus, det tog ju år innan han stannade, fick jag gå tillbaka till mitt krypin, ringer till johan och ärr sur som en pissmyra som oppererat sitt urinrör! inte nog med att ja fick gå dubbelt så långt som ja skulle fått gjort om ja gick från tunnelbanan, nejdå, det kommer allt mer! jo men då skulle ja gena över ett ställe vi nyss genat över, över en tågräls.. ja då kanske ni kan gissa vad dom hände där, det kom ett tåg som tutade, precis när ja tänker att dagen inte kunde sluta bättre om jag skulle bli påkörd! vad ska jag göra, jo jag hoppar ner för ett stup fullt med vassa stora stenar,, smart idé jonna, och slog i mej där rygger byter namn.. och tar imot mej med handen och glider ner, sköna rivsår i handflatan!

min sköna kväll som stockholmare!

Kommentarer
Postat av: PA

Om bara pissmyran tar sin medicin (kåvepenin tex)så blir det genast glatt igen;-/

2009-08-25 @ 15:25:41
Postat av: jonna

haha, precis det pencelinet som jag är allergisk mot! jävla pissmyra

2009-08-25 @ 22:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0