äntligen en egen dator

nuså, de sa att jag skulle få min dator på tisdag, men idag ringde ja till tre och fick koll-id numret, så sprang jag ner till sjövikshallen och hämtade ut min efterlängtade dator!!

idag har jag sagt hejdå till josing, det var inte så roligt när han har varit hemma hos mej varje dag när ja kommit hem!
men ja funderar på att beställa en biljett hem om tre veckor eller något sådant.. vore sjönt att komma hem, ta med mej alla mina resväskor m.m och hämta lite saker oxå, eftersom ja inte har nåt här;)

idag på skolan gjorde vi bara assa repetioner, brud/bal/party-uppsättningar, helform, m.m. på tisdag måste jag ha en modell, har inte fått tag i någon frivillig ännu, hon ska ju bara bli toppad, men man måste ju ha tid på tisdag kl 11 och vänta i några timmar, är det någon som vill eller känner någon såå skulle ja bli glad om ni ringde:)

just nu sitter jag och är bara glad att ja har en egen dator, mina homeis är hemma och lagar lite mat och kollar på tv, ja funderar starkt på att gå och lägga mej nu:) jag har några timmar som jag måste sova igen..

på återseende

Kommentarer
Postat av: PA

Nu har du väl fått din dator så du kan uppdatera oss så vi kan följa dig i ditt liv i 08-placet.

Vi hörs av snart hoppas vi:-)

2009-08-07 @ 09:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0