flo rida

saker och ting blir annorlunda!

just nu läser jag den extremt tjocka boeken: män som hatar kvinnor..
där hittade jag ett rätt bra budskap: för varje tår har du ett leende innestående..

igår vaknade jag ganska sent, eller ja, 9.30 kanske ho va!
isabell slutade 10.30 så hon kom till mej, någon gång efter 12 skulle jag hämta elin oh arvid på skolan, så det gjorde jag!
vi var ute och gick jätte länge, runt älvstorp:) när vi kom hem så hade arvid med sej en pyssel/vik-bok, så vi vek en låda och loppor, ett flygplan..efter alla vikelser så lagade jag mat, issa kom med lite puré för elin tyckte köttfärsen smakade sött:)
haha, issa höll med henne, jag tyckte att det var den godaste jag smakat! sen var det dax för cub, elin och arvid vann de mesta matcherna mot mej och issa:) efter cubben så skulle de hämtas kläder i skagersvik för nu var det dax för kickboxning.. sen var klockan 6, tänkte jag att jag hoppar in i duschen men då kommer anna och tror att jag hade barn att lämna till henne, men ikke!! så vi hängde upp mina gardiner, gissa vilken färg: ROSA:)
så nu sitter dom uppe, men dom är en meter för långa och sen ser de bara fjuttiga ut, så måste sätta upp vita linne bakom!
undra hur de ser ut utifrån!
på torsdag ska jag öppna fritids, sen ska jag iväg och försöka simma.. jag ska ligga i plurret hela dagen, ska försöka att komma ihåg att ta med mej matsäck..
japp, till helga ska de bli kalejs, kommer bli bra!

nu undrar ni säkert varför jag är vaken såhär tidigt, jo, endast för att issa började 6 idag och jag sov hos henne, så åkte jag med hem.. sen har jag ingen täckning på min mob, för att jag har bytt till 3, men det simkortet har jag i mitt andra hem! så skulle jag och frida nilsson gå ut och gå klockan 9, så ja kan inte direkt säga till henne att vi kan gå tidigare om hon får för sej att vakna som mej! ja tänkte att jag skulle gå upp klockan 6 imorn med, för då blir jag inte trött på torsdag när ja väl ska börja jobba, elelr så kommer jag var helt totalt utslagen imorn morron:) haha, tror på de sista alternativet!

nu kollar ja på vakna me the voice, ja har inte sett på de en enda gång! ganska otroligt!

Kommentarer
Postat av: Malin

gaaah, ja får inte tag på dig :P

2009-04-21 @ 20:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0