en dag kvar tills den stora dagen!

friii som en fågel, friiii som en fågel:) (dejay sound som avbryter stämningen)
om ca ett dygn så sitter jag på en buss in till stan för att träffa jonas, kl 1 går min buss!
igår skulle ja till cc vest em sofie och kanske jonas om han orkade..
men ja fick så himlans mycke uppgifter som skulle göras just igår, efter han hade frågat om ja hade några planer på att göra någontin.. och får ett svar som: ja, hade tänk och hittat på en sak med en vän.
blablabla.. det, det,det som vanligt, allt på en gång och vissa dagar ska man bara kose sej!!

idag tänkte ja baka någon kaka eller något sådant, isabelle skulle hoppa me hästen idag och marthon skulle spela fotboll,
så ja får se vad det blir av den saken, ja berättade för isabelle igår att ja skulle sluta på fredag,
det hade inte Boyd berättat.. smart kille! han var ute igår igen, ikväll skulle ja vara bäbisvakt igen, så han ska väl förmodligen ut då me antar ja.. men imorses stod han upp tidigt och hade börjat med deras gröt och matpacke..
måste berätta en sak.. mannen som är 43 år, levt 2 år själv, utan fru.. han frågade mej hur han skulle vattna blommorna,
skojja han eller vad de ja som hörde fel kanske.. nejdå, han var allvarlig, jaa- 2-3 gånger i veckan, -men hur mcyek då?
-jaa, så att de,, ta på känn! ( ska ja barätta i cl mått hade han tänk sej! lycka till säger ja:)

farmorn lisa ringde till mej igår och berättade att det skulle bli så jobbigt för henne nu när ja åkte,
hon skulle inte få vara hemma mycke, ta hand om barnen, wtf, barnen(bäbisarna som ja kallar dom) klarar sej själva!!

igår packade ja alla mina väskor, johan hade tänkt att ha med sej en vinkyl hem till gullspång, han är så smart den grabben! ja hade sagt för en veckasen att ja skulle ha mycke grejor med mej hem, eftersom ja ska sluta och har alla mina kläder och skor, jackor.. allt!! sen står en vinkyl i bagaget, ja vet inte vilken del av kroppen han tänker med jämt:)
 men det var snällt gjort, slipper ja dra på en golfbag +7 andra väskor, på bussen! nu har ja bara en resväska som ska med.. menOJ, nu såg ja att ja inte hade packar ner min gris, och min hand, hmm,, hur ska ja lösa det här då!
kanske skulle ta mej en dusch och snygga till mej lite och åka till stan me sofie!

aaaaagöken i dej hej


Kommentarer
Postat av: Mamma

2008-09-18 @ 10:04:16
Postat av: Mamma

Hej gumman

Kör de hårt med dig det sista nu. Det ska bli bra när du kommer hem och kan vara hushållerska på Blåbärsvägen!!!!!

Vi har beställt taimat till fredag kväll så boka inte in något annat nu.

Kram mamma



2008-09-18 @ 10:05:47
Postat av: Mormor Rigmor

Hej gumman!

Välkommen hem,nu kanske vi kan träffas lite oftare,hoppas att det inte blir för mycket bärande för dig på hemresan.

Kram mormor älskar dig

2008-09-18 @ 11:46:06
Postat av: Mallsa

Idag kommer du äntligen hem gumman :) fy fan va underbart för dej!! på tisdag kommer jag o hälsar på :D wiiieee!! snart är du hemma!

Hahaha, snyggaste kortet ponnsa ;) sååå snygga är vi! pusss mallsa

2008-09-19 @ 10:29:19
Postat av: Ponas

Nu saknar jag ju Min Ponnssa och mallsan,vad ska jag göra själv i Oslo nu?

Väntar på er!!!

// Kramar Ponas

2008-09-20 @ 21:30:06
Postat av: jonna

tack för alla varma välkommanden!!

jonas, du klarar dej, men vi kommer snart upp och jobbar och umgås och bor med dej:)

vi ses snart, puss och kläm

2008-09-20 @ 22:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0