coldplay-viva la vida

Låten som Lucas friar till Peyton! fyra år har gått.. men det händer igen, hon säger JAA!!
hon ser så lycklig ut, i samma hotellrum! samma ställe, ja skulle göra allt för att vara Peyton!
hur snygg får man vara.. Chad Michael Murray, ja är kär i han!
om ni inte har den låten, ladda hem den! fria till nån, säg att du älskar någon! ja och många andra blir glad av den låten!
ja får gåshud..

okay, ser ni hur långt bort från världen ja går när ja försöker fly från mitt liv!

COLDPLAY- VIVA LA VIDA

bye bye fantacylife



Kommentarer
Postat av: Erica

Guuuud vilken tur att jag har sett programmet annars hade jag dött om jag läst detta innan =) Det är ju farligt att läsa din blogg jonna! Men du skulle hört mig, pelle undrade vad det var med mig när jag gjorde glädjetjut i soffan!

2008-09-13 @ 23:49:10
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/
Postat av: jonna

ja tänkte faktiskt skriva: förlåt erica om du inte har sett det här:) ja sprang runt och var glad hela dagen efter de där.. så mycke som ja undrat vem det var av de tre.. ja va tvungen att ringa mamma, ocj skrek till henne- gissa vem lucas gifter sej me:D hon vet att ja vill att det ska vara dom! men i hela säsong 5 så har de inte varit dom nånting!! hon sa.. peyton:) självklart!!! de va nog en av de lyckligaste dagarna i mitt liv!!!

2008-09-14 @ 23:41:29
Postat av: Erica

Haha jaså det var värst =)

2008-09-15 @ 10:42:20
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0