long time inlägg

i onsdags åkte jag och isabell buss in till kd för att packa alla isabells "massvis, tusentals onödiga och nödiga) prylar..
vi höll på hela ef och kvällen, men de gick, ja kommer inte ihåg hur många bananlådor och svarta säckar det gick åt,
men mycke var de! på torsdagen var nästan allt klart, vi han med lite packning då med,
men sen bar de av till stan, malin och anna-maria hade vaknat tidigare än tuppen och var på toppenhumör för att shoppa:)
själv blev de en del, även fast ja är arbetslös.. ja måste få tag på ett jobb, ja drömmer tilloch med att ja börjar på nya jobb hela tiden! mitt mål som ja sa till johan igår är att ja ska ha ett jobb tills nästa vecka!

nu har ja beställt och lämnat in mina glasögon till tanten på optikern, det blev favoriterna + ett par rosa:D
haha, alla har bara skrattat när de har hört vad ja nyss skrev, men ja tror de kommer bli väl använda, de va snygga!

jonas, vi har tänkt att få ett jobb tills 1 nov, hur ser de ut i eran lya? bor det 2 eller 4?
för då kan vi bo där i en månad och sen kan vi leta vidare:) om det är ledigt..

ihelgen ser svart ut, tror vi kommer tröttna på att vara tillsammans från torsdag till mån.. aja, återstår att se!

på söndag så ska vi packa de sista i issas lägenhet, det kommer nog ta ett tag de me, mamma och pappa ska nog beställa de där upp och ner sänkbara sängarna på sängjätten.. så vi kommer att ha o göra på södag me..
på måndag händer en sak som ja aldrig har varit med om, tänkter inte skriva vad det är, för de som vet det, vet vad det är!

oth är det bästa just nu( det har varit de ett bra tag) men nu är de verkligen så bra.
isabell påstår bara att säsong 6 är den sista, men ja skulle kunna muta skrivarna och producenterna bara föra att de skulle göra mer, mer, mer! bara de inte byter ut några karaktärer.. men ja såg i aftonbladets klick! där står de att sophia bush är 26 år.. hon spelar 22 i serien.. kanske lite väl! men det är de bästa som sagt!

jag har allt för mycke att skriva om, så jag hinner inte skriva mina tankar och ideér!
det får vi lämna åt fantasin:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas vekligen att ni får jobb nudå jonna, har vart tal om det länge nu tycker jag !

lycka till

2008-10-10 @ 12:45:48
Postat av: Amanda

Hållla...du träffade ju mig !

2008-10-10 @ 22:34:44
Postat av: jonna

jaaa.. ja skulle skriva de.. ja träffade amanda och fikade med henne:)

2008-10-10 @ 23:33:50
Postat av: Jonas

Vi bor 2 just nu men jessicas kompisar kanske kommer i veckan men jag vet inte, ni är välkommna och jag VÄNTAR!!!

2008-10-12 @ 02:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0