kväll med idol

idag har jag varit i issas och andreas nya hus, det är lite att göra men de kommer bli hur bra som helst!
ja kommer bli så nöjd när vi flyttar till bageriet.. göra om lite, måla om kanske.. och sen göra en walk-in garderob!
sen köpte vi lite mat me.. kycklingfilé och potatisgratäng.. men de blev en pizza ändå:)
vi skulle bju andreas och cissi på mat.. men de orkade vi inte, får ta de imorn ist!

när ja sorterade.. slängde och sprade papper från issas rum så hittade jag en bok som jag och frida hade gjort när vi var 8 år:) det handlade om en vildhäst och ett mord:) haha, den var riktigt spännande!

ikväll kollade vi på idol, rätt kille åkte ut! jesper har aldrig varit en favorit för mej!


nu ska ja väl nanna.. vaknade tidigt idag.. halv 10 :D tidigt för en arbetslös..
+ ger jag till de sena mornarna men
- ger jag till ekonomin, ligger på minus snart! sanslöst

godnatt C

Kommentarer
Postat av: Jonas

Men gumman hur går det egentilgen, tyclker lite synn om er!

Sitter i alla fall och äter upp twixen som vi köpt, har lite tråkigt på kvällskvisten!

Hoppas allt är bra, saknar dejj i Oslo!

2008-10-12 @ 02:05:58
Postat av: Frida

hahaa, den skulle jag vilja läsa!

2008-10-13 @ 20:30:03
URL: http://fridaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0