jonna goes kd/oslo

idag vaknade vi med tuppen, eller jaa kl 9!
gick direkt i gåkläder så fick vi oss en promenad runt sjön..
efter allt detta jobb så åt vi frulle, som bestod av soppa!
efter soppan så gick vi till stan och "shoppade"  och fikade med elin.

nu har vi käkat igen, tänker inte säga vad jag åt, för det tröttar bara ut er..
snart ska vi se one tree hill, jätte gamla avsnitt, men det är kul att kolla på!
när man vet vad som händer och fötter med deras liv, nu är peyton ihop med jack:)
sen ska vi träffa pauline, kolla på idol och mysa som igår,

igår föresten så hyrde vi en sräckis, mm, jätte bra! PÅ SPANSKA!  psyk

se you later

Kommentarer
Postat av: Emelie/Fälla

Har precis uppdaterat, så nu kan du läsa och njuta! :)

Men skicka ditt kontonr till mig då så ska jag ge dig pengar, men guud så snällt iaf att du köpte det til mig :D



SeS nästa helg, då är de fest!!

2008-10-18 @ 21:35:00
Postat av: Amanda

Ville bara säga att et var jätte kul att ha dig här, du , jag tycker omm dig puusssasss massssor : )

Min älsklinhg vi ska ut på nöjes anart ill att du ska meedQ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-10-18 @ 22:34:44
Postat av: Isabell

Det blev en jävligt lång promenad runt sjön va?? =) Jag menar Vänern är ju Sveriges största!! Ha ha...

2008-10-21 @ 11:30:44
Postat av: Isabell

Det blev en jävligt lång promenad runt sjön va?? =) Jag menar Vänern är ju Sveriges största!! Ha ha...

2008-10-21 @ 11:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0