hos manda

idag sov jag hos isabell, hon hade öppet fönster hela kvällen så det var svinkallt att lägga sej!
imorses var jag hes och hostig, men lika glad är jag för de:)
åkte upp till karlstad till manda, ska sova här tills på lördag, för då ska jag till oslo!
söka jobb och träffa johan, han jobbar helg denna helg så det blir nog bra!!
på måndag kommer Malin upp och söker jobb med oss, åker nog ut till flygplatsen och lite så..

jag hämtade mina glasögon nu, ett par rosa och ett par svarta:) haha!
ikväll ska jag och manda gå ut och gå, och hyra en film, smälla oss ner i soffan och mysa!
imorn var det träning som gäller.. men får se om min hals tillåter det. den är ju fortfarande lite krasslig!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken fruktansvärt hemsk bild!!!

2008-10-16 @ 16:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0