ett riktigt gott skratt

det är såå år 2000 att hata och skriva massa om sina hatåsikter i sin blogg..
varför inte bara vara positiv, okay man kan ha en bad day. men de verkar ju som om att några verkligen lägger ner energi på att sitta och skriva om varje liten negativ sak i sitt liv..
inte fan skriver jag om mina snorbusar som sitter på tvären eller om jag tappat min längsta nagel!

här i min positiva blogg kan ni läsa om mina leende stunder..


igår var händelsernas dag, vi var hos läkaren, men lilla tjejen var bara lite förkyld sa doktorn:)
malin fick sitt ams besök gjort, kl 2 på natten åkte johan till norge och då passade jag på att åka till malls för att sova lite!!
gick på stan och bara hade det trevligt i min positiva tillvaro :P
sen åkte vi hem till underbara Gullspång, där alla lever i en härlig harmoni med varandra!
ja ringde upp frida och frågade om vi skulle gå ut och gå i Gullspångs underbara landskap, och som vanligt fick vi oss några härliga skratt, kanske för att vi befann oss i just Gullspång

jag tänkte bara skriva ett jätte positiv blogginlägg, för att det finns så mycke bloggar om bara skit snack!
(speciellt om denna pärla till by)


ha en riktigt underbar dag, det ska jag ha tillsammans i mina vänners goda lag

Kommentarer
Postat av: Jonas

ja hur kul var det att bara läsa positiva saker??

haha lite ironiskt de du skriver om haha.

Kul att se er på lördag!! VÄNTAR!!

2008-10-15 @ 15:49:18
Postat av: Amanda

hahah vem är det som gnällt i bloggen om norge? ; ) Du är go du

2008-10-15 @ 16:01:16
Postat av: jonna

det är ju mycke prat om att alla ska flytta härifrån och så.. men i slutänddan blir de så att bor kvar ändå, varför? jo, för de gillar gullspång! mer borde göra så:)

2008-10-16 @ 19:30:05
Postat av: Anonym

varför ska du flytta då ?

2008-10-16 @ 22:43:46
Postat av: frida

men de va la inte därför eller ;)



ja, du härliga gullspång, fast ja tror att man måste flytta ifrån de ett tag för att sen få komma hem igen och bara trivas så bra som tydligen bara vi gullspångare kan i gullspång :)



Miss you btw

2008-10-17 @ 14:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0