ola

nu har de ytterligare gått en helg i livet, de sorgliga är att det går så fort!
iof så tänker man inte så mycket på veckodagarna när man är arbetslös,
men på helgerna så kommer ju alla hem.. det är ju lite trevligare än att ligga själv hemma!

om 2 timmar ska johan åka till norge, då får man vara själv igen, kul!

i fredags så var ja och malin inne i karlskoga på sofias 20 års fest,
det var mycke trevligt, de hade varit ute igår igen:) de skulle jag aldrig orka
själv va ja chauffis för 2:a helgen irad.. mycket roligt, hann med mariestad 2 gånger,
otterbäcken 4 gånger.. rätt okay lördag:S

idag var ja och issa till karlstad, hann me ikea och bervik.. köpte saker på ikea för den röda lappen!
ja skulle bara ha en lackhylla! lite plock blir mycke pengar:)

imorn är de två personer jag vill fira, det är min mamma Lena och kusin Olivia! Krattis!!

så imorn ska vi fira.. käka smörgåstårta och mysa, hoppas mamma blir glad för presenten,,
hon bad ju oss om att inte köpa nåt.. men pappa har ordnat lite me de där, och issa har gjort de me:)
så vi är redo för den perfekta födelsedagen!

nu kanske ja ska gå in och sova de sista timmarna me pohan!! godnatt alla

Kommentarer
Postat av: Emelie/Fälla

Och varför är rubriken Ola?



Jag tänkte nu står de nåt trevligt, men he :) hahah

2008-12-02 @ 20:33:11
Postat av: jonna

ja skrev hej först, men sen tänkte ja att de blir lite flaschigare med en spansk betoning:)

2008-12-07 @ 13:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0