halloween

kl 9 ringde pappa och väkte mej, min klocka var för låg eller så hade ja stängt av den..
gjorde mej iordning lite snabbt för att åka till skövde som sagt, och eftersom pappa hade fått i sej några öl dagen innan så fick ju jag äran att sitta bakom ratten! mamma mådde bra, det märktes när vi kom (av att vi kom) ;)
och för att hon skulle få komma hem, de är rätt trist stämning på sjukan tycker ja!
sterilt om ja uttrycker mej rätt! men de va skönt att få hem mamma! det är det alltid!!



ja, dagen där man trode att det skulle bli fest! men så vart de inte..
men hade en hejdundrans trevlig kväll me mina fans,,
manda frida emleia cissi och fälla var här! käka familjepizza, tände ljus och hade de trevligt!
johan är på pizzan så nu sitter jag och väntar på att han ska komma hem.
eller först och främst ska malin ringa..

hoppas de har varit en bra dag för alla,
ja har lite mycke i hjärnan för att lugna ner mej, uppstått återligen en sak idag!
fy va trälit, massa skit i jonnas värld nu! skulle behöva komma bort ett tag,
men hur ska man göra de när man har 10 spänn på sparkontot och -(=minus) på mitt vanliga konto så har man inga andra val att stanna hemma och göra de bästa av situationen.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0