sombody´s me

suttit och målat lite i paint:

image83


Do you remember me?
Like I remember you?
Do you spend your life
going back in your mind to that time
Cause I
I walk the streets alone
I hate being on my own
and everyone can see that I really fell
and I'm going through hell
thinking about you with somebody else

It was so good and now it's gone
and I pray at night
that our paths soon will cross
what we had isn't lost
cuz you're always right here in my thoughts

You will always be in my life
even if I'm not in your life
cause you're in my memory
you
when you remember me
and before you set me free

listen please

somebody wants you
somebody needs you
somebody dreams about you every single night

Somebody can't breathe
without you it's lonely
somebody hopes that some day you will see
that somebody's me

Kommentarer
Postat av: Mormor Rigmor

Hej gumman!
Vi har nyss kommit hem från stugan,i fredags kom Eva, jJohan och David sen även Jan och Git och visade sin nya bil den var jättefin.Jag ringde till dig innan vi åkte ner men du var inte hemma.
På lörddagen kom Ann, Ulf Och Lena. Idag har vi varit själva.Vi har haft jättefint väder hela helgen.Eventuelt ska jag bjuda på middag mors dag,beror på vädret för jag tänkte vi skulle vara i stugan, då vore det trevligt om du kunde komma hem, känns som det var jättelängesedan jag såg dig.
Kram från mormor och Hans (du vet va?)

2008-05-11 @ 20:23:13
Postat av: Mamma

Hej gumman
Vem är tjejen på bilden!!! Känner inte riktigt igen henne. Vad betyder texten, känner du dig ensam? Det blir roligt nu när Malin kommer. Hoppas ni får några riktigt bra dagar. Kram mamma

2008-05-12 @ 08:31:19
Postat av: PA

Hade inte telefonen på mig idag tyvärr. Det var ju synd,vore roligt att prata med dig.
Jag talade med Lennart om juniortävlingen,han trodde att den är sista lördagen i maj,med inspel på fredagen före.
Vi hade en kanonweekend tors till sön,kom hem kl 18,30 sön kväll,vi spelade sammanlagt 117 hål på 4 dar.
Nåra birdisar men fler boogisar.
Bästa greenerna var i småland på Isaberg.
We"ll meet again,don`t know when,don´t know where.
PA!

2008-05-12 @ 16:24:26
Postat av: Amanda & Mia

Du förresten... Jag tänkte på en grej angående priset på den där näsoperationen du pratade om. Ingår ingreppet vid dubbelhakan i priset. Jag tänkte på om de kör ngn slags sommar-kampanj? Vork kanske ngt för mig tänkte jag på. Mamma är också intresserad. Kan du kanske kolla upp om man bara vill få bort dubbelhakan, jag är ju inte värst "tät" idessa tider. Eller så kanske vi kan få ett paketpris när vi är tre : D

Med vänlig hälsning
Amanda & Mia Bladh!

2008-05-17 @ 13:07:02
Postat av: emelie

men gud, syns knappt att de ar du.
Har du varit i sverige utan att jag ar hemma, usch vad jag vill hem nu, langtar. Hoppas hoppas tiden gar fort.

2008-05-27 @ 14:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0