nu ni:)

rullade precis in i garaget, attans att man inte kan åka bil ända till sängen:)
nu tror hon allt om mej, att ja ska bli nicole richie typ..
ja fick ett schema med vad jag ska göra denna vecka..
hon fråga mej vad jag vill med träningen.. jaa, sundare och speciellt att bli lite trimmare i sommar:)
då föreslog hon massa bra pass ja skulle gå på, 5 st denna vecka skulle ja defenitift gå på! daah
men om man ska fin får man lida pin, ja sa att min kompis från sverige kom och hälsade på,
då tog hon fram några extrakort till henne, så ja får någon att umgås med första veckan:)
nu jävlar ska ja träna som ja aldrig gjort denna vecka, de kommer ju att tunnas ut.
hon ville att jag skulle gå på så mycket som möjligt så att jag vet vad som är roligt,
och vad jag uppskattar, nästa vecka ska vi göra ett schema för mej som ja ska följa ända tills sista dagen här på snaröya.. hmm, säkert:) vissel!

nu har ja duschat ochgjort mej iordning för att hämta malin, åker om 20 minuter:)
va de kommer bli roligare att ha en kändis här!

när ja var i grynlökke igår fick ja en försenad födelsedagspresent, ett fint guldhalsband..
man sätte ihop det i hänget på nåt vänster, och längst ner var ett hjärta! sötunge!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman
Kommer vi att känna igen dig sen?
Kram mamma

2008-05-13 @ 15:19:38
Postat av: Mormor Rigmor

Hej gumman!
Det är inget farligt med spindlar, tag bara ett papper och ta bort den om det blir fler vilket jag ej tror.vvvvvvvvVad roligt att du får besök blir det mer än en dag? Imorron ska jag till Degerfors Fridas klass har underhållning.Saknar dig.Kram mormor,(du vet)

2008-05-13 @ 17:23:52
Postat av: Amanda

Du har de bra du jonna : )
Kan du inte träna lite åt mig också när du ändå är i farta´. Kan ju inte skylla på att jag inte har tid längre, eftersom
jag är arbetlös ( eller står mellan två jobb som jag föredrar att säga). Men sängen o soffan är så otroligt sköna nu för tin. Sen visas de ganska bra repriser på televisionen nu också. Jag har liksom ett chema jag med o gå efter. Inte ett träninschema då som du, utan ett tvprogramschema, o de följer jag flitigt. Hahah.
Ha det bra min sköna!

2008-05-15 @ 23:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0