love hurts

idag har vi besiktiat alla 3 bilar de har..
suttit och väntat i flera timmar typ, sen åkte vi igenom en biltvätt, de va en rolig upplevelse:D
sen gjorde vi iordning oss för en runda på den 3 km långa köpcentret..
shoppa idag igen (gjorde vi igår med) de va oxå en upplevelse:)

vi skulle sittta ute mysa utöver den underbart fina utsikten, och dricka lite.
men de sket sej, för han hade bokat den platsen ikväll tillsammans med en kompis,,
så nu sitter vi på mitt rum, och käkar godis och chips med dipp:)

I´m blond
-What is youre excuse?

"Hon har inte alla kanaler på tv:n"
"Hon har inte alla kläder i garderoben"
"Hon har inte alla frimärken i samlingen"
"Hon har inte alla skruvar i hjärnan"
"Hon har inte alla tänder i käften"


Kommentarer
Postat av: Amanda

"Ho har inte alle fåra i hagen, de har stöcke o tage stackete mä säj"
Va det en i karlstad som sa , haha

2008-05-15 @ 23:46:50
Postat av: Mamma

Hej gumman
Hoppas ni har det bra. Ta det nu lungt i helgen. Fira inte Norges nationaldag för mycket. Kram mamma
Älsar om dig.

2008-05-16 @ 08:01:59
Postat av: Mormor Rigmor

Hej gumman!
Det var ett stort köpcentrum.Har du kompisen kvar?
ska ni fira Norges nationaldag?I onsdagskväll var vi till Degerfors Fridas klass hade melodifestival det var jättetrevligt.I helgen åker vi inte ner till stugan för vädret är inte det bästa (regn och kyla)Nu ska jag baka några toscakakor så jag har något i frysen om någon dyker upp.Annars är allt som vanligt hoppas att allt är bra med dig.Kram från mormor och Hans Älskar dig var rädd om dig.

2008-05-16 @ 10:47:19
Postat av: pauline

hej jonnis..
för faan du är så vacker, inte ska du göra en operation i ditt vackra ansikte.!
funderade på om jag skulle komma och hälsa på dig helgen innan midsommar.. får se hur jag har det med pengarna, jag ska ju flytta nu också som du säkerligen hört..
sköt om dig! puss

2008-05-18 @ 19:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0