jajjemensan

vi skulle kola på film för isabelle hade glömt böckerna i skolan..
boyd har inte kommit hem än.. kl är sent på kvällen nu!
men ja ska väl inte behöva oroa mej för en mycket äldre man, förhoppningsvis
men de blev ingen film, för den vi kom lverens om(efter många om och men) så var inte skivan i fodralet!
så vi kollade lite på tv tillsammans, sen sa ja till dom att de va tvugna att lägga sej!
lena tog ifrån marthon sin dator, men han har ju fortfrande kvar sitt online spel på tv:n

får se hur de blir imorn, ska ju köra till strömstad! de ville stanna på ett ställe och köpa godis på ett lager,
jaa, sa ja då.. varför skulle inte ja vilja de:D tok jonna som bara tänker på godis nu!
de har ja inte gjort hittills, men nu kommer choklad smaken tillbaka i munnen på mej,
tror de beror lite på att de börjar bli vår:) som sagt, om magen är glad, är människan glad!

och min mage har inte varit glad idag, så ja behöver lite chokolate!
(skulle lägga in en bild på jordgubbar i choklad, men de gick som de gick)

sitter och väntar på att viktor ska se klart på tv, så ja kan tala lite me honom..
annars ska ja väl lägga mej snart, ska upp tidigt imorn..
ja tänkte på de, de är bra att ja går upp me dom, så sover ja inte bort dagarna,
så får ja nåt gjort.. bra tänkehjärna ja har skaffat mej

måste bara säga min påhittiga kommentar..
-vart börjar svansen på en orm:D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman
Hoppas det går bra att köra till Strömstad. Tänk på att inte köra för fort. Var rädd om dig och de andra.
Ring mig i h elgen så jag vet vad jag ska packa ner till dig.
Pappa ringde igår de hade gått 36 hål och skulle göra det i dag också, sedan skulle de förmodligen åka mot Jönköping och spela där på lördag och ev söndag.
Puss o kram mamma

2008-05-09 @ 07:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0