helg i norge

min första helg var mysig, vi var på en ort som hette Dröbak tror ja:)
väldigt mysigt, lägger ut lite bilder, tror mormor gillar en bild på color line:)

sen har ja väl mest slappat lite, skönt de.. när man har lärt sej nya saker i en vecka så kan man pusta ut lite..
och så fick ja ju lite hjälp av viktor hur man tvättade förrförra veckan.. de va snällt:)
imorgon ska ja dammsuga och gå upp me barnen vid halv 8.. kanske sola om vädret tillåter!

ja måste bara tillägga hur många det var som läste  min blogg på min födelsedag..
ja har haft 30 40 st som mest, men då var de 140..

ha en godnatt så skriver ja lite mer imorn

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman
Skönt att höra att du haft det bra i helgen. Du får gärna ringa när du har tid så vi får höra din röst.
Kramar från mamma

2008-05-05 @ 07:53:29
Postat av: jonna

ja, ja tänkte ringa idag, har haft lite svårt att ringa när ja bara har den norska med mej!
hörs sen. kram J

2008-05-05 @ 08:34:18
Postat av: Viktor

Hej Jonnzie :) Det är bara att fråga om det är något annat du behöver veta ;)

2008-05-05 @ 13:50:43
Postat av: jonna

hej vickos:)
tack, ja behöver nästan veta allt. haha

2008-05-05 @ 14:20:31
Postat av: Mormor Rigmor

Hej gumman.
Vilka vackra bilder du visar det ser verkligen härligt ut.Tycker du jag ska åka med det fartyget?Idag har vi varit i Karlstad och hälsat på både Isabell och Pauline vad jag tyckte det var roligt.Du får fortsätta att ha det bra tänker på dig,
du vet va?
Kram från mormor

2008-05-05 @ 21:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0