ensam lördag

malin ville att ja skulle komma till karlskoga nu.. de skulle vara superroligt.
de skulle sitta i en park nära henne och grilla och parta lite, senare till statt,
men de är lite sent, och sen har ja lovat att vara barnvakt åt marthon ikväll!
igår gick allt enligt planerna/schemat, förutom att ja kom hem kl 11! lite sent

ja har solat sen halv 12, skönt! men ja fick lite solknortar på mitt knä, måste duscha försiktogt och sen smörja in mej, nu ska ja åka och handla, egentligen ska inte ja jobba på helger, men de fick ja göra ändå, plus att ja ska vara barnvakt.. en lördagskväll! inte de man vill när alla andra ska ut och ha roligt!
men ja får glädja mej åt att malin kommer på måndag:) ser ja fram emot!

johan skulle komma upp idag (kanske) men så blev de inte, hans kulle trösta andreas ist i kalrstad..
kanske bättre att trösta paulin, min åsikt!

ja pratade me cissi imorses oxå, de va inte igår:) de va trevligt att höra att de lever och har de bra,
dock hade de blivit av med en väska fylld av deras plånböcker och cissis telefon! inte roligt

nu ska ja handla, ha de

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman
Det var ju tråkigt att du sitter ensam. Att vi inte tänkte på att jag skulle komma nu när jag också är ensam. Igår var jag hos Ann & Ulf idag ska jag till Hammbergs. Jag skulle ta med den svarta klänningen till Josse. Ni hade pratat om det sa hon. Är Johan redan i Karlstad? vi skulle ju skicka med honom grejer. Du kan väk höra av dig, antingen hit hem eller till Hammarbergs.
Kram mamma, äsar om dig.

2008-05-10 @ 17:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0