lucky day

idag fick ja ett samtal ja blev glad över,
det gick snabbt:) hon ville ha mej så fort som möjligt..
gick knappt med en månads uppsägningstid.

jag ska vara barnflicka i Norge, Oslo.
det är en tjej och en kille på 12 och 14 år.
hon rider och han spelar fotboll, och båda spelar golf
golfbanan ligger ute på en ö, och grabben hade en båt
så vi kommer ut dit och kan spela golf.
mamman och pappan har skilt sig så de har barnen varannan vecka,
så varannan vecka ska ja arbeta mer i huset och varannan med barnen
ja tycker detta kommer bli en bra sommar, även om det skiftade lite
vad mina planer var sagda. menmen..

ja ska hjälpa till med matlagning, städning
och hämta,lämna barnen, hjälpa till med läxor
ite för att jag är värlsdens ljushövve,:)

ja kommer missa min 20 år dag med några dagar:(
lite surt, men vad gör man inte för att få lite experience.
ser de inte som att ja ska tjäna multum, för de kommer jag inte,
utan lite upplevelse och erfarenheter, man måste ut i världen
även fast inte detta var så långt bort, men nån stans ska man ju börja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0